środa, 3 sierpnia 2016

Lirene przyspieszacz opalania.

Skóra opalona wygląda lepiej. Jednak promieniowanie uv jest niebezpieczne. Warto wtedy skorzystać z przyspieszacz opalania.
Produkt od Lirene dostępny jest w Rossmannie w cenie około 15 zł. Wg opisu producenta należy stosować codziennie przez 2 tygodnia przed opalaniem.
Kolor jest lekko żółty. Po rozsmarowaniu nie pozostawia żadnego koloru. Ma lekki zapach samoopalacza. Po aplikacji ciało przez pewien czas się lepi. Dopiero po kilku minutach można gdziekolwiek usiąść, tak by sie nie przykleić do siedzenia. 
Ja stosowałam pezposrednio przed opalaniem, i wystarczył mi tylko na tydzień codziennego smarowania całego ciała. 
Efekt jaki uzyskałam jest niezadowalajacy. W sumie nie ma żadnego efektu. Nawet mam wrażenie że bez niego opaliła bym się bardziej. Dodatkowo nie posiada on filtru uva ani uvb, a ja nie s tosowalam to osobno gdyż nigdy nie miałam problemów z powodzeniem słonecznym.
Podsumowując wg mnie produkt nie jest godny polecenia. Nie widzę żadnego innego zastosowania tego produktu. I napewno to nie kupię  ponownie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2014 Moda Uroda Lifestyle , Blogger