środa, 24 sierpnia 2016

Instagram stories.

Nowa funkcja po aktualizacji instagrama czyli instagram stories. Jest bardzo podobny do snapchata. Jednak dla mnie jest lepszy. Dlaczego? Nie muszę pobierać kolejnej aplikacji, zakładać nowego konta. Nie wiele osób z niej korzysta. Jest wiele przeciwników. Zdjęcia po dodaniu znikają po 24h. Można również dodawać filmy. Jest możliwość dodania osób które nie będą widziały tego co dodajesz. Jak narazie bardzo podoba mi się nowy dodatek do instagrama. Dodaję tam rzeczy kosmetyczne jak również bardziej prywatne. Jeśli chcesz zobaczyć trochę moje prywatnego życia zapraszam do obserwacji @marta_anna_joanna

2 komentarze:

  1. ja lubię i Instagrama i Snapa :)

    OdpowiedzUsuń
  2. nie ogarniam w ogóle logiki snapa ;) mam tylko instagram

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Moda Uroda Lifestyle , Blogger