środa, 17 sierpnia 2016

1 rok z hybrydami.

Dokładnie rok temu zamówiłam swój zestaw do hybryd. Jest z nich bardzo zadowolona, ale początki nie były takie proste.
Wybrałam Semilaca,zamówiłam lampę uv, 3 kolory, top, bazę.
Mój pierwszy raz nie był udany. Manicure wytrzymał tylko 1 dzień. Zaczęłam i Internecie szukać informacji dlaczego tak się stało. Niestety nie znalazłam moje błędu, mimo obejrzenia kilku filmów na yt. Spróbowałam ponownie i mini sukces, dopiero po 2 dniach odpadł. Zrobiłam małą przerwę i po kilku dniach i konsultacji z koleżanką w końcu znalazłam swój błąd. Niedokładne zmatowienie płytki paznokcia przed malowaniem oraz nieduże, ale jednak zalewania skórek.
Po eliminacji tych błędów trwałość wyniosła 2-3 tygodnia a nawet dłużej, aż do momentu zmycia.
Na chwilę obecną nie wyobrażam sobie powrotu do zwykłych lakierów. I mimo nie ciekawego początku polecam wszystkim spróbować i tak jak ja zakochać się w hybrydach. Na koniec kilka zdjęć.











2 komentarze:

  1. haha tak to jest, ja gdyby nie warsztaty z akademii semilaca to nic bym nie zrobiła ;p

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Moda Uroda Lifestyle , Blogger