środa, 20 lipca 2016

Zakupy za grosze.

Dziś przedstawię Wam moje najnowsze zakupy z secondhandu. Cena za sztukę to tylko 1 zł. Wyjątek to buty 10 zł. Myślę, że będę częściej odwiedzać ten sklep. Mimo mojego przybycia kilka minut po otwarciu wszystko było przebrane. Jednak udało mi sie upolować kilka fajnych rzeczy.



Bluzka na ramiączka, zabawna, na grilla.
Biała bluzka na ramiączka, trochę zbyt długa, dlatego lepiej wygląda włożona w spodnie.
Granatowy t-shirt z kieszonką.
Zwykła czarna bluzka na ramiączka, kupiłam też drugą na krótki rękaw.
Bluzka z flagą trochę nie patriotyczna ale cóż.
Krótki sweterek, bardzo ciepły, idealny do spodni z wyższym stanem.
Ciepła bluza z kapturem.
Krótkie spodenki dżinsowe.
 Na konie buty, czarne długie Conversy.

Za całe zakupy zapłaciłam 19 zł, więc bardzo mało. Na pewno raz w miesiącu będzie podobny post z zakupami. 















Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2014 Moda Uroda Lifestyle , Blogger