czwartek, 9 czerwca 2016

Lovely color wear

 Lovely jest jedną z tańszych firm produkujących kosmetyki kolorowe. Ma w swojej ofercie wszystko do wykonania pełnego makijażu. Dziś poznacje moja opinie na temat szminek w kredce color wear.
Dostępne są w Rossmannie za około 10 zł. Jest wiele kolorów, ja mam dwa w bardzo podobnych odcieniach różu.
Ten po prawo (01) jasny idealny na codzień, po lewo (05) na ustach bardzo neonowy idealny na lato.
Opakowanie bardzo estetyczne, jednak nie trwałe. Po małym upadku skuwka połamała się.
Kolor bardzo napigmentowany na ustach trzyma się kilka godzin, jednak usta stają się bardzo wysuszone. Znika z ust w sposób nie równomierny, podkreślając suche skórki. 
Jak dla mnie ich jedynym plusem jest dostępność wielu kolorów w Tak niskiej cenie.
Czy kupie ponownie Niw
Moja ocena 3/5


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2014 Moda Uroda Lifestyle , Blogger