środa, 11 maja 2016

Recenzja Oriflame the one

Kosmetyki Oriflame można zamówić u konsultantek. Zawsze są pomocne w wyborze kosmetyków. I nie każda na chata wciska cokolwiek by tylko zarobić.
Opakowanie jest bardzo estetyczne, ale po kilku dniach napisy zaczynają się ścierać. Produkt jest wysuwany, więc nie ma obaw o połamane się.
Produkt nie ma wyczuwalnego zapachu. Jego kolor jest różowy, ale po nałożeniu na usta staje się bezbarwny. Bardzo dobrze nawilża usta. Efekt ten jest wyczuwalny nawet kilka godzin po nałożeniu. Gdy mam go na ustach kilka osób spytała czy przypadkiem nie powiększałam ust. Jego cena nie jest duża około 15 zł, jednak dla mnie za tylko nawilżenie jest trochę za dużo.
Głównym zadaniem tego produktu jest nawilżenie i bardzo dobrze spełnia te zadanie. Jednak przyzwyczaiłam się do produktów typu 2 w 1 i samo nawilżenie jest dla mnie za mało.
Czy kupie ponownie nie.
Moja ocen 4\5

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2014 Moda Uroda Lifestyle , Blogger