piątek, 11 marca 2016

Ziaja naturalny krem oliwkowy.

Nawilżenie to podstawa w pielęgnacji każdej cery. Używanie kremu zapobiega odwodnieniu się cery, starzenia się. Dobrze nawilżona twarz wygląda o wiele lepiej.

Ziaja to polska firma, znana z tanich, ale dobrych produktów do pielęgnacji  twarzy, ciała, włosów. Ostatnio szukałam nowego kremu do twarzy. Zdecydowałam się na Ziaja naturalny krem oliwkowy cera sucha i normalna. Kupiłam go w Tesco za niecałe 4 złote. Krem zamknięty jest w słoiczku o pojemności 50 ml/ Pierwsze co zauważyłam po otwarciu to zapach. Jest on delikatny, ale mi kompletnie nie pasuje, czyli zapach oliwek. Konsystencja jest bardzo zbita i gęsta. Pierwszy raz nałożyłam standardową ilość kremu na twarz i okazało się, że powinnam użyć połowę mniej . Wystarczy niewielka ilość by dokładnie nakremować cała twarz. Jest bardzo, ale to bardzo tłusty. Stosując go na noc rano czuję bardo duże nawilżenie. Rano pod makijaż jest idealny. Przy stosowaniu tego samego podkładu co zwykle wiele osób zauważyło nawilżenie i promienisty wygląd mojej cery. Przy codziennym stosowaniu przez 2 tygodnie zużycie jest niewielkie. Myślę, że starczy ma na co najmniej 2-3 miesiące.
Czy kupię ponownie? Na pewno tak.
Moja ocena 4/5 niestety nie cierpię zapachu oliwek.  

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2014 Moda Uroda Lifestyle , Blogger