środa, 30 marca 2016

Trzy miesiące za mną.

Zapraszam was na comiesięczne podsumowanie moich prób odchudzania. Zacznijmy od tego co ćwiczę, czyli tabata. Niby nic, tylko kilka minut,ale efekty są. Wykonuję trzy po rząd: bieg w miejscu, krzesełko, rozciąganie. Zajmuje mi to 12 minut. Po za tym jeżdżę na rowerze. W tym miesiące zaczęłam zauważać jakieś efekty. Zakupiłam spodnie o rozmiar mniejsze, czyli 38. Liczę na rozmiar mniejsze za jakiś czas.
Moje aktualne wymiary:
Biust 83 (-3 cm)
Talia 66 (-1cm)
Pupa 96 (-2cm)
Udo 58 (bez zmian)
Waga 60kg (bez zmian)
Tym razem udało mi się i mój aparat powrócił do żywych i mogłam zrobić zdjęcia sylwetki. Wiem, że jest to dopiero po trzech miesiącach,ale lepiej późno niż wcale. Nie przerazcie się.




2 komentarze:

Copyright © 2014 Moda Uroda Lifestyle , Blogger