niedziela, 6 marca 2016

Kosmetyki za 5 zł

Czy kosmetyki muszą być drogie? Nie zawsze cena idzie w parze z jakością. Możemy kupić ekstra kosmetyk za ponad 50 czy nawet 100 zł i być bardzo zdziwione gdy zobaczymy, że niczym się nie różni od tańszego. Dziś przedstawię wam 2 kosmetyki, które kupiłam ostatnio i kosztowały mniej niż 5 zł.


  • Ziaja naturalny krem oliwkowy.  Krem do skóry suchej i normalnej.  Cały czas go używam i testuję na razie mogę powiedzieć, że jest bardzo tłusty, mocno nawilża.
  • Bingo spa szampon  Używałam 2 razy i jest ok. Dobrze się pieni, zapach ma lekko sztuczny, ale nie przeszkadza mi to.
W najbliższym czasie pojawią się bardziej szczegółowe recenzje tych kosmetyków. A Wy może znacie produkt w bardzo niskiej cenie? 

3 komentarze:

  1. Jeśli mowa o kosmetykach do 5zł to ja bardzo lubię płyn micelarny oraz żel micelarny z BeBeauty, do kupienia w Biedronce ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Znam płyn micelarny, ale żelu jeszcze nie używałam.

      Usuń
  2. jestem ciekawa Ziaji bo jeszcze nie miałam tego kremu oliwkowego :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Moda Uroda Lifestyle , Blogger