czwartek, 25 lutego 2016

Recenzja Isana masło do ciała

Krem do ciała kakao i masło shea od isany jest popularnym produktem nie tylko do ciała ale jako maska do włosów. Ja używałam go tylko do ciała. Ma pojemność 500 ml  i kosztuje 10 zł w Rossmannie. Jeśli lubisz zapach kakao i czekolady musisz wypróbować. Zapach ten jest odczuwalny na ciele nawet do 3 godzin po nałożeniu. Nawilżenie ma dobre, ale nie najlepsze. Szybko się wchłania, a wystarczy na prawdę mała ilość by całe ciało było nakremowane. Wydajność jest duża, starczył mi na ponad 5 miesięcy stosowania 2 raz w tygodniu.
Opakowanie jest bardzo praktyczne, bez problemu możemy wykorzystać do końca. Niestety musimy wkładać paluchy do środka co może być niehigieniczne i jak ktoś ma długie paznokcie wchodzi pod nie. Konsystencja nie jest bardzo zbita ani wodnista jest idealna co sprawia, że bardzo szybko rozprowadza się na ciele. Jest idealny jako balsam po opalaniu, nie mam żadnych podrażnień, szybciej moja skóra nabiera brązowego koloru. .
Skład ma dobry, brak parafiny, za to masło shea, kakao i olej kokosowy. Stosowałam zarówno latem i zimą. Moim zdaniem latem sprawuję się lepiej, ze względu na swoją konsystencje i wchłanialność.
Czy kupie ponownie? Tak
Moja ocena 5/5

2 komentarze:

  1. używałam bardzo lubiłam :) fajny kosmetyk w bardzo dobrej cenie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Miałam wersje oliwkową, cena za tą jakość ekstra ;)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Moda Uroda Lifestyle , Blogger