piątek, 5 lutego 2016

Czego nie lubię w szkole?

Źródło
Życie w mojej szkole nie przypomina tej z popularnego serialu w TVN. Jednak nie jest nudno. Zawsze znajdzie się coś ciekawego i nie tylko nauka jest ważna, ale chodzenie do niej codziennie rano z uśmiechem na twarzy. Jest kilka rzeczy, który nie lubię:

  1. Sprawdzanie zeszytów.  Tak chodzę do technikum i mam sprawdzany zeszyt. Oczywiście nie na każdym przedmiocie, ale są 2 : wos - którego nie mam rozszerzonego i nie zdaje na maturze, angielski - niby mam na maturze, ale po co nauczycielowi wiedzieć co mam w zeszycie podobno liczy się wiedza. Rozumiem jakby to było tylko sprawdzenie czy mamy tematy i notatki, ale ocena  tego ? Dostałam 3 tylko dlatego, że nie miałam podkreślonych tematów i ogólnie nie wyraźne pismo. Ocenianie pisma ucznia to już jest przesada.
  2. Nauczyciele nie realizujący lekcji.  Jako przykład podam język polski - bardzo ważny. Połowa to rozmowa a właściwe monolog na temat nowej imprezy organizowanej w naszej szkole oczywiście przez Panią od polskiego. Niektórzy się cieszą, że nie ma lekcji, ale jak przyjdzie co do czego to nic nie umiemy. 
  3. Faworyzowanie uczniów.  Ktoś nic nie napisze na sprawdzanie,ale nauczyciel go lubi dostanie lepszą ocenę. Są przypadki, że nauczyciel po 2 latach nie zna ucznia. Gdy ktoś chce wiedzieć dlaczego nie ma lepszej oceny mimo napisanie wszystkiego lub prawie wszystkiego, ale nauczyciel go nie zna odpowie " Mogłeś więcej napisać".
  4. Poranne lekcje. U mnie pierwsza lekcja zaczyna się o godzinie 7 25. Z racji tego, że to woźne mają kontrolę nad dzwonkami to dzwonią trochę później. Są klasy które nie mają ani razu w tygodniu na tę ranną godzinę a ja mam aż trzy dni. 
  5. Religia. Nie chodzę na nią jak połowa mojej klasy. Niestety plan jest tak ułożony, że religia znajduję się w środku. I co wtedy robimy? W sumie nic snujemy sie po korytarzu, bo w bufecie nas wyganiają, a wychodzić nie możemy bo jest zakaz ( w technikum jest zakaz wychodzenia ze szkoły na przerwach i w czasie trwania lekcji ) a woźne bardzo tego pilnują i od razu idą do dyrektora w tej sprawie. Kolega dostał nawet za to naganę.
.Jest to pięć  rzeczy, których nie lubię w moje szkole. Pomimo to lubię do niej chodzić. spotykać się w koleżankami i kolegami z klasy.  

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2014 Moda Uroda Lifestyle , Blogger