niedziela, 10 stycznia 2016

Wieczorna rutyna

O mojej porannej rutynie już było i to nawet dawno temu. Dziś pora na to co robię zawsze wieczorem.

Do domu wracam około 16-17. W zimę jest ciemno i nic mi się nie chcę. Jem jakiś szybki obiad. Między czasie sprawdzam co się dzieje w świecie internetowym. Chwila przerwy na oglądanie filmików na yt ( o tym jakie kanały oglądam i polecam będzie osobny post). Pora na zmycie makijażu. Staram się codziennie ćwiczyć, ale nie zawsze mi to wychodzi ( o tym co ćwiczę, po co i jakie są efekty też będzie osobny post).

Po małym wysiłku fizycznym trzeba wziąć prysznic. Zbliża się godzina 20, więc czas na naukę. Każdy kto chodzi do szkoły musi czasem poświęcić nawet kilka godzin na naukę dziennie. Ostatni posiłek jem dość późno, bo o godzinie 22. Wiem, że to niezdrowo, ale co poradzić. Teraz chwila na obejrzenie wiadomości w tv lub innego czasem głupiego filmu. Następuje teraz czas którego nie lubię czyli nastawianie budzika na godzinę 5 30 czasem się zdarzy 6, ale to rzadkość. Nie che mi się spać, ale gdy widzę, że zostało mi mniej niż 6 godzin snu nie mam wyjścia. Gaszę światło i zasypiam.    

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2014 Moda Uroda Lifestyle , Blogger