środa, 27 stycznia 2016

Kosmetyki, których nie używam.

Każda z nas ma kosmetyki, który nie używa z różnych względów. Najczęściej z braku czasu. Wiem, że niektóre  nim powinna używać chociaż sporadycznie, ale jakoś nie po drodze mi.

Puder

Puder, czyli coś co utrwala makijaż, dodaje mu "ostatni szlif" . Daje efekt matu, którego bardzo nie lubię. Nie korzystam  pudru, bo mi nie potrzebny.  Mój makijaż bez niego trzyma się cały dzień. Jest dal mnie zbyteczny.

Korektor

Maskowanie cieni pod oczami oraz niedoskonałości, nie mam ich więc po co mi korektor?  Wystarcza mi podkład.

Cienie do oczu

Chodzę do szkoły, niby makijaż jest dozwolony, ale jakoś nie mam ochoty a ni czasu na takie rzeczy. Na weekend czasem się zdarzy, ale myślę że jeszcze nie dorosłam do cienie na oczach.  

Produkty do stóp

Do twarzy - krem, do ciała - balsam, a stopy?  Chyba większość  nas o nich zapomina. Krem, peeling, maska  i inne rzeczy to czasochłonne zabiegi. Mam problem z zimnymi stopami, więc czas coś użyć ale wątpię by pomogło.






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2014 Moda Uroda Lifestyle , Blogger