środa, 13 stycznia 2016

Czym pachnę ?

Kilka słów na temat perfum a właściwie wody perfumowanej. Jest tańsza niż perfumy. Co za tym idzie jest mniej trwalsza. Jednak nowo spotkane osoby mogą ja wyczuć nawet kilka godzin od psiknięcia.
Jednym z zapachów, którym pachnę ostatnio jest od C-thru Emerald Shine
Nuty głowy: Jeżyna, Czerwona porzeczka, Lilia wodna
Nuty serca: Fiołek,  Róża, Lilia
Nuty bazy: Drzewo cedrowe, Białe piżmo, Drzewo sandałoweZapach jest bardzo świeży. Dla mnie idealny na co dzień, do bardziej luźnych stylizacji. Trwałość jak większość tego typu rzeczy czyli kilka godzin. Zapach kojarzy mi się  z  wiosną, cieplejszym powietrzem i leniuchowaniem.
  Kolejny zapach, który jest i mam nadzieję będzie ze mną jeszcze długo to Katy Perry Killer Queen.
 nuta głowy: leśne jagody, ciemna śliwka, bergamotka
nuta serca: czerwona celozja, naturalny jaśmin sambac, tęczowa plumeria
nuta bazy: kaszmeran, serce paczuli, płynna pralinka 
Ten zapach jest bardziej słodki. Używam go na wieczór. Kojarzy mi się  z latem, imprezami, seksownym strojem. Utrzymuje się tak jak poprzednik, czasem trochę lepiej. Od roku jest moim ulubieńcem. Próbuję inne zapachy, ale zawsze wracam do Killer Queen.  Nie ma zbyt dużo zapachów, ale dzięki temu moi znajomi oraz rodzina kojarzy mnie z tymi zapachami i zawsze wie jaki zapach mi kupić, żebym się ucieszyła.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2014 Moda Uroda Lifestyle , Blogger