niedziela, 13 grudnia 2015

Moja poranna rutyna


05:30 Pora wstać
O tak wczesnej porze, bardzo trudno jest mi wstać, zwłaszcza, że jest bardzo ciemno. Po kilku chwilach wewnętrznej bitwy: wstać czy nie, jednak wstaje. Szukam czegoś do ubrania, włączam cicho muzykę i powoli budzę się do życia. Rytmicznym krokiem udaje się do łazienki, myje twarz oraz zęby.


Robię makijaż bardo szybki i prosty: podkład, tusz, brwi, usta. Oto cały mój makijaż. Następnie włosy najczęściej tylko rozczesanie bez żadnych upięć. Pora spakować torbę na cały dzień, czyli zabrać najpotrzebniejsze rzeczy: portfel, telefon, rzeczy do szkoły, jedzenie na cały dzień oraz śniadanie, które jem w drodze do szkoły - mam to szczęście lub nie, że jeżdżę komunikacja miejską, więc śniadanie jem w niej. O godzinie 6 00 wychodzę z domu, słuchając muzyki próbuje zdążyć na mój pociąg by godzinę później zawitać w mojej szkole i spędzić w niej kilka najblizszych godzin.

1 komentarz:

Copyright © 2014 Moda Uroda Lifestyle , Blogger