środa, 9 grudnia 2015

Lakiery Semilac

Lakiery hybrydowe to ostatnio największy trend w malowaniu paznokci. Początkowy koszt zestawy do hybryd kosztuje około 100 do 150 zł, czyli dosyć sporo. Jednak czas w jakim nasze paznokcie wyglądają idealnie (nie licząc odrostu) jest bardzo długi.


Moja przygoda z lakierami hybrydowymi zaczęła się w wakacje, gdy powoli zaczęłam kompletować swój zestaw. Od miesiąca zaczęłam używać tylko hybryd, wyrzucając wszystkie swoje stare lakiery.  Na chwile obecną  nie wyobrażam sobie powrotu do normalnych lakierów.

Nie mam zbyt dużej "kolekcji" kolorów. Na wypróbowanie kupiłam tylko 3 kolory

  • 084 Denim Blue - niebieski kolor, moim marzeniem jest znalezienie spodni w takim kolorze
  • 047 Pink Peach Milk - bladoróżowy, delikatny kolor idealny na codzień, nie rzucający się w oczy
  • 022 Mint - zielony, obecnie gości na moich paznokciach
 Trzeba mieć oczywiście bazę oraz top. Ja dodatkowo mam top matujący. Cena lakierów oraz bazy i topu to około 30 zł dostępne w drogeriach internetowych.


  Hybrydę można nosić tak długo, aż nam nie przeszkadza odrost. U mnie jest około 2 tygodni. Zmywanie trwa dosyć długo - trzeba trzymać aceton na paznokciach około 10 minut i później "zeskrobać' resztę.
Zdecydowałam się na Semilaca po bardzo dużej ilości pozytywnych opinii w internecie oraz koleżanek. Nie zawiodłam się na nic, są bardzo trwałe nie odpryskują, nawet po 2 tygodniach wyglądają idealnie jak chwile po malowaniu.    

6 komentarzy:

  1. Sporo o nich słyszałam, ale nie wiem czy sama byłabym w stanie zrobić to ładnie:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczny kolor.
    Pozdrawiam <3
    + Zapraszam do mnie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja jeszcze nie podażyłam za modą i hybrydy nie goszczą na moich pazurkach...ale pewnie to kwestia czasu i również u mnie paznokcie będą w kolorze mint :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam lakiery hybrydowe! Gdybym mogła to malowałabym nimi paznokcie non stop ;). Teraz daję im trochę odpocząć i maluję zwykłymi lakierami, ale hybrydy są nieporównywalnie lepsze, trwalsze i nie trzeba się martwić, że coś nam odpryśnie ;).

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja preferuję zwykłe lakiery :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Moda Uroda Lifestyle , Blogger